dijous, 23 de març del 2017

Presentació del blog

Hola, sóm el Pau Boix, el Nil Jiménez, el Pol Díaz, i l'Arnau Álvarez i aquest és el nostre blog, en el que us explicarem el nostre viatge a Madrid, les experiències viscudes i altres coses interessants, com ara obres d'art que hem vist als museus.
A part, us adjuntarem fotos del viatge, perquè veieu que ha estat un viatge genial!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Geolocalització

Hola un altre cop! Per acabar definitivament el treball sobre Madrid, aqui us deixem el link on podreu trobar tots els llocs on hem estat du...