Hola, sóm el Pau Boix, el Nil Jiménez, el Pol Díaz, i l'Arnau Álvarez i aquest és el nostre blog, en el que us explicarem el nostre viatge a Madrid, les experiències viscudes i altres coses interessants, com ara obres d'art que hem vist als museus.
A part, us adjuntarem fotos del viatge, perquè veieu que ha estat un viatge genial!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada